تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و … یکی از علاقه‌مندی‌های کاربران عکس گرفتن و قرار دادن انها در این شبکه‌های اجتماعی شده است.

 

 به گزارش مشرق، یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و عکاسی  UCam Ultra Camera است که توسط آن می‌توانید عکس‌هایی بسیار حرفه ای و زیبا با استفاده از گوشی خود بگیرید با عکس هایی که گرفته‌اید را با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار قرار می گیرد، ویرایش کنید و عکس هایی جذاب و دیدنی ایجاد کنید.
 
 با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و … یکی از علاقه مندی های کاربران عکس گرفتن و قرار دادن انها در این شبکه های اجتماعی شده است. اما اکثر کاربران دوست دارند عکس هایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند که زیبایی ظاهری بیشتری داشته باشد.
 
به همین منظور برنامه های بسیار زیادی برای عکاسی و ویرایش عکس ها عرضه شده است که به کاربران امکان زیباسازی و تغییر ظاهر تصاویر را می دهد. برنامه UCam Ultra Camera یکی از همین نرم افزارها در زمینه عکاسی و دوربین گوشی می‌باشد که می‌تواند عکس‌هایی بسیار جذاب و حرفه‌ای برای کاربران به ارمغان بیاورد. این نرم افزار ابزارهای بسیار زیادی در خود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید حتی تصاویری که پیش از این گرفته‌اید را نیز تغییر داده و تصاویری شگفت انگیز ایجاد کنید.
 
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
 
در برنامه UCam Ultra Camera افکت هایی بسیار خیره کننده و زیبا قرار داده شده است که به مرور زمان نیز آپدیت می شوند. شما می‌توانید از این افکت ها بر روی تصاویر استفاده کنید و جلوه بسیار عالی به آنها ببخشید. امکان تنظیم کردن کیفیت، نور و … برای تصاویر نیز در برنامه UCam Ultra Camera گنجانده شده است که به این ترتیب می توانید تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن بگیرید. این برنامه امکان گرفتن تصاویر پانوراما (360 درجه) را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید محیط اطراف خود را به صورت کامل برای عکاسی پوشش دهید.
 
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
 
ویژگی ها:
 
– رابط کاربری بسیار زیبا و راحت و سریع
– راحت ترین نرم افزار برای ساختن انیمیشن گیف
– سریع ترین دوربین burst shot (تا 100عکس با سرعت بسیار بالا و رندر سریع و مکان تنظیم تعداد)
– پشتیبانی کامل از QR Code
– ایجاد فریم های زیبا برای عکس ها و قرار دادن مسقیم عکس های گرفته شده از دوربین
– امکان دانلود قاب
– افکت بسیار زیبای عکاسی collage (قرار دادن چهار عکس به صورت مربعی )
– ایجاد تصاویر پاناروما
– حالت فیلم برداری
– حالت دوربین جاسوسی
– امکان ویرایش نام عکس های ذخیره شده و تغییر فرمت و نوع نمایش تاریخ
– امکان تنظیم کیفیت عکس ها ( 3 حالت )
– تنظیم صدای گرفتن عکس
– تنظیم frame rate
– نمایش میزان فضای باقی مانده حافظه
– تنظیمات مربوط به فلش
– تغییر دوربین (جلو یا عقب)
– تنظیمات مربوط به رنگ
– تنظیمات مربوط به بالانس سفیدی
– تنظیمات مربوط به اندازه طول و عرض عکس
– تنظیمات مربوط به فوکوس
– تنظیمات مربوط به ذخیره اتوماتیک
  نرم افزار فوق را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید

 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Reverse Movie اپلیکیشنی جالب در زمینه‌ی پخش ویدئو به صورت معکوس و از انتها به ابتدا است که به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از ضبط یک ویدئو، آن را مانند یک حقه‌ شعبده‌بازی، معکوس کنید.

 

 ابتدا یک ایده‌ی جالب پیدا کنید و به کمک آن یک ویدئوی جدید ضبط کنید. برای مثال از دوست خود بخواهید که مقابل دوربین شما راه برود یا اینکه یک لیوان نوشیدنی را میل کند. بعد از ضبط ویدئو، اقدام به انتخاب بخش دلخواه از ویدئو کرده و بعد از آن دکمه‌ی شروع را فشار دهید. بعد از چند لحظه، در اقدامی جالب، Reverse Movie فیلم ضبط شده توسط شما را به صورت معکوس پخش می‌کند به این صورت که دوست شما به صورت عقب عقب راه می‌رود یا در ویدئوی دوم، آب پرتقال، از دهان دوست شما به لیوان باز می‌گردد.

نرم‌افزار معکوس کردن ویدئوها +دانلود

علاوه بر امکان ضبط آنی ویدئو و معکوس کردن آن، امکان انتخاب ویدئو از گالری گوشی نیز برای شما محیا شده است تا قادر به معکوس‌سازی هر ویدئویی توسط این اپلیکیشن باشید. نتایج به دست آمده توسط این اپلیکیشن بسیار جالب خواهد بود به طوری که می‌تواند اسباب سرگرمی جدید و متفاوتی برای شما و دوستانتان باشد. پاره کردن یک ورق کاغذ، نوشیدن مایعات، ریختن خورده کاغذ روی زمین، نوشتن یک کلمه و خوردن یک سیب تنها بخشی از ایده‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای این اپلیکیشن استفاده کنید. نتایج به دست آمده را نیز می‌توانید از طریق ایمیل، فیسبوک، توئیتر و... با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه از طریق لینک‌ زیر قابل دریافت است.

نرم‌افزار معکوس کردن ویدئوها +دانلود

منبع: زومیت

 



تاريخ : 25 / 8 / 1393برچسب:, | 8:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

CM Security یکی از مورد اعتمادترین ضد ویروس ها برای سیستم عامل اندروید بوده که قابلیت پیدا کردن گوشی و قفل گذاری روی نرم‌افزارها را دارد.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، CM Security یکی از مورد اعتمادترین ضد ویروس ها برای سیستم عامل اندروید است که می تواند انواع بدافزارهای نوشته شده برای این سیستم عامل را پیدا کرده و نابود کند.
این نرم افزار می تواند اپلیکیشن های دلخواه شما را نیز قفل کند و همچنین به کمک بخش Find Mobile به شما امکان ردیابی تلفن همراهتان را می دهد.
CM Security از ورود شما به سایت های مخرب نیز جلوگیری می کند.همچنین با این برنامه قادر هستید تا روی نرم‌افزارهای تلفن‌همراه خود قفل بگذارید.



تاريخ : 29 / 7 / 1393برچسب:, | 10:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم‌افزار موبایل سازمان خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا مورد استقبال سایر خودروسازان داخلی قرار گرفت.

 نسخه یک این نرم افزار که در راستای راه‌اندازی باشگاه مشتریان سایپا و به منظور تسهیل ارتباط دو سویه با مشتریان گروه سایپا طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است دارای امکانات منحصر به فردی همچون لیست نمایندگی‌ها به تفکیک استان و شهر و نمایش جزییات با جست‌وجوی پیشرفته، مکان‌یابی کاربر و اعلام نزدیکترین نمایندگی سایپا به فرد استفاده کننده در صورت فعال بودن GPS، ثبت مکان پارک خودرو، نشان دادن محدوده طرح ترافیک، نوبت دهی اینترنتی، پیگیری سوابق تعمیرات خودرو و فعال سازی کارت نارنجی است که این امکانات مورد توجه و الگوبرداری سایر خودروسازان داخلی در طراحی نرم افزار موبایل قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سایپایدک، لازم به یادآوری است نرم‌افزار موبایل سازمان خدمات پس از فروش سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته که شهریور ماه در مشهد برگزار شده بود رونمایی شد و مورد استفاده قرار گرفت. مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به آدرس www.mobile.saipayadak.org این نرم‌افزار را دریافت و نصب نمایند.

همچنین این شرکت در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه کانال‌های ارتباطی با استفاده از فن آوری‌های نوین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک برای نخستین بار در بین شرکت‌های خودروساز اقدام به طراحی و بهره‌برداری از سامانه ارسال پیامک (به شماره 50001813) برای تشخیص قطعات یدکی اصلی در بازار نموده است که امید می‌رود با توسعه و ترویج این فعالیت در سایر خودروسازان  و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی و اطمینان مشتریان به قطعات اصلی ایجاد شود.



تاريخ : 9 / 5 / 1393برچسب:, | 9:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

DU Speed Booster نرم افزاری قدرتمند و رایگان در زمینه بهینه سازی و تقویت عملکرد اسمارت فون های اندرویدی است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،DU Speed Booster نرم افزاری قدرتمند و رایگان در برای بهینه سازی و تقویت عملکرد اسمارت فون های اندرویدی است که با داشتن آن می توانید سرعت گوشیتان را تا ۶۰ درصد افزایش دهید و گامی اساسی در زمینه ی بهبود کارکرد موبایل خود بردارید.

 
 
این برنامه با حذف فایل های اضافی حافظه و بهبود عملکرد همه برنامه ها و بازی های نصب شده امکاناتی را فراهم می اورد که سرعت گوشی به طرزی عجیب افزایش پیدا کند.
 
 
جعبه دانلود DU Speed Booster V2.0.0

مخصوص اندروید

 
 
 
 
 
 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
با استفاده از نرم افزار "متراژ با دوربین 3" می توانید گوشی خود را به یک ابزار اندازه گیر دقیق طول، فاصله و ارتفاع تبدیل کنید.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از   دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بدون این که نیاز داشته باشید از جای خود تکان بخورید و از متر و خط کش استفاده کنید، می توانید به آسانی و با استفاده از نرم افزار "متراژ با دوربین 3" گوشی خود را به یک ابزار اندازه گیری دقیق تبدیل کنید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید کارهایی چون: محاسبه فاصله، محاسبه طول، محاسبه ارتفاع را به صورت دقیق انجام دهید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: آموزش جامع تصویری (در داخل نرم افزار)، کیفیت بسیار بالا، تست کامل سخت افزار از لحاظ قدرت پشتیبانی و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.1 مگابایت
 • نسخه: 3.0.5
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • امتیاز: 
 



تاريخ : 17 / 2 / 1393برچسب:, | 10:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جديدترين نسخه نرم‌افزار ناوبري پرطرفدار گوگل مپ از صفحه اورژانس IT آماده دريافت است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،Google Maps یکی  از پرطرفدارترين نرم‌افزارهاي ناوبري براي تلفن‌هاي همراه است که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت نقشه های کامل و بي‌نظیری از مکان های مختلف دنیا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 
 
با این برنامه ی کاربردی و نقشه یابی به آسانی می توانید تجربه ی بهترین برنامه نقشه یابی را در اسمارت‌فون خود تجربه كنيد.
 
برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Google Maps :
 
نمایش تمامی نقشه های مکان های مختلف دنیا به صورت دو و سه بعدی
 
امکان مکان یابی و یافتن مکان های مختلف با دو روش اینترنتی و جی پی اس
 
امکان علامت گذاری نقاط مورد علاقه برروی نقشه ها برای دسترسی سریع
 
استفاده در رانندگی، حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری و پیاده روی
 
دارا بودن صدای هدایت کننده GPS navigation (راهنمای صوتی)
 
براي دانلود نسخه مخصوص اندرويد روي تصوير زير كليك كنيد
 
 
براي دانلود نسخه مخصوص "iOS" روي تصوير زير كليك كنيد
 
 
 
 
 



تاريخ : 3 / 2 / 1393برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بوستان سعدی یا سعدی‌نامه نخستین اثر سعدی است که کار سرودن آن در سال ۶۵۵ هجری قمری پایان یافته است. امروز هم به مناسبت روز بزرگداشت سعدی نسخه الکترونیک بوستان و گلستان سعدی را برایتان آماده کرده‌ایم.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ابومحمد مُصلِح الدین بن عَبدُالله نامور به سعدی شیرازی شاعر و نویسنده پارسی‌گوی ایرانی است. آوازه‌ی او بیشتر به خاطر نظم و نثر آهنگین، گیرا و قوی اوست. جایگاهش نزد اهل ادب تا بدان‌جاست که به وی لقب استاد سخن و شیخ اجل داده‌اند. آثار معروفش کتاب گلستان در نثر و بوستان در بحر متقارب و نیز غزلیات و دیوان اشعار اوست که به این سه اثر کلیات سعدی می‌گویند.
 


به مناسبت بزرگداشت روز سعدی، نسخه PDF گلستان و بوستان سعدی را برای شما علاقمندان آماده کرده‌ایم.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.52 مگابایت
 • نسخه: PDF
 • تعداد صفحات: 184 صفحه + 152 صفحه
 • امتیاز:

 

 



تاريخ : 17 / 12 / 1392برچسب:, | 11:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

WinPDFEditor از نرم افزارهای ویندوز است که به کاربر اجازه می دهد تا اسناد پی دی اف خود را ویرایش و اصلاح کرد مانند اضافه کردن،قرار دادن تصاویر،از بین بردن محتوای ناخواسته،رسم خطوط و چرخش صفحات.با این نرم افزار می توان علاوه بر این اصلاحات فونت،اندازه و رنگ را تغییر داد.WinPDFEditor به طور دائم می تواند تغییرات را ذخیره کند.

ابزار ها:اضافه کردن متن، اضافه کردن تصویر، قلم، قلم مو، پاک کن، خط، مستطیل، بیضی، انتخاب رنگ، کپی به تمام صفحه، چرخش صفحه، انتخاب فونت و انتخاب وزن خط.

دانلود



تاريخ : 1 / 11 / 1392برچسب:, | 5:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دریچه برای شما کاربران گرامی یک بسته تخصصی برای مدیریت کامل فایل ها و برنامه ها در گوشی و تبلت اندرویدی آماده کرده است، نرم افزار های موجود در گزارش بسیار حرفه ای و قدرتمند هستند.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  دریچه فناوری اطلاعات؛ یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که گوشی اندرویدی دارند، عدم مدیریت کاربردی بر روی برنامه و فایل های موجود در کارت حافظه جانبی یا داخلی تلفن همراه است. در این گزارش قصد معرفی تعدادی نرم افزار قدرتمند برای مدیریت فایل ها را داریم.
 
ES File Explorer File Manager
فایل منیجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، که نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها و برنامه ها در تلفن همراه است. اصلی ترین ویژگی برنامه که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت بالا در انجام امور درخواستی است. اما علاوه بر سرعت بالا در اجرا امور، برنامه از فایل های فشرده مانند: zip و rar به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های موجود در تلفن همراهتان را با استفاده از شبکه wifi بین سایر تلفن های همراه یا رایانه به اشتراک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از سرویس های ابری، امکان رمز گشایی فایل های فشرده، قابلیت ارتباط بی سیم بین دستگاه های دارای wifi و ... اشاره کرد.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت

ORDO Pro 
اگر دوست دارید یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت فایل ها و برنامه ها در گوشی اندرویدی خود داشته باشید، این برنامه ORDO Pro می تواند پیشنهادی مناسب باشد. این نرم افزار یک فایل منیجر ساده در عین حال زیبا و شیک است و می تواند خواسته های شما را به طور کامل برطرف سازد.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت

ASTRO File Manager
ASTRO File Manager بدون شک بهترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت فایل ها در گوشی اندرویدی است. این نرم افزار با دارا بودن 45 میلیون کاربر در سراسر جهان توانسته است، لقب محبوب ترین فایل منیجر را به خود اختصاص دهد. برنامه با مدیریت حرفه ای خود می تواند عکس ، فیلم ، نرم افزار و ... را دسته بندی و در اختیار شما قرار دهد. در ضمن برنامه قادر است با سرویس های ابری و مجازی چون: Google Drive و SkyDrive ارتباط برقرار کند. از ویژگی منحصر به فرد نسخه جدید نرم افزار ، می توان به امکان انتقال فایل با استفاده از میکرو usb بین دستگاه اندروید و رایانه اشاره کرد. دارا بودن گالری حرفه ای، امکان تهیه نسخه پشتیبان، پشتیبانی از فایل های فشرده، مدیریت ساده و آسان بر روی فایل ها و ... از دیگر ویژگی های نرم افزار هستند.
 
 
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نسخه اندروید مورد نیاز بستگی به دستگاه دارد
حجم نرم افزار: 11.6 مگابایت

AndroZip
AndroZip یک فایل منیجر قدرتمند برای مدیریت بر فایل های موجود در گوشی است و می توانید تمامی کارهایی که با رایانه انجام می دهید را در این نرم افزار انجام دهید. کارهایی مانند: کپی، حذف، حرکت، جستجو و سازماندهی فایل ها(موسیقی، عکس ها و پوشه ها) . این نرم افزار کاربردی بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و توانسته است خواسته های اکثر کاربران را جلب کند. اصلی ترین ویژگی نرم افزار پشتیبانی از فایل های فشرده است که به خاطر همین ویژگی به عنوان نرم افزار چند کاره مطرح شده است برنامه از فرمت های ZIP، ZIP رمزگذاری شده، RAR، TAR، GZIP، BZIP2 و از فرمت های آرشیو 7ZIP، AndroZip پشتیبانی می کند.
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2 مگابایت

ZArchiver
اگر با گوشی اندرویدی خود از اینترنت فایل هایی را دانلود می کنید که با فرمت rar یا zip هستند حتما برای Extract کردن آنها مجبور هستید فایل ها را به رایانه منتقل کنید، اما دریچه به شما کاربران نرم افزار ZArchiver را معرفی می کند که با آن می توانید مستقیماً فایل های دانلود شده را در گوشی خود Extract کنید.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.5 مگابایت
 
 



تاريخ : 16 / 10 / 1392برچسب:, | 8:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

 

iSpy نرم افزار حرفه ای دوربین مدار بسته جهت نظارت ، مراقبت و ایجاد امنیت در خانه یا محل کار شما می باشد. این نرم افزار با ضبط فیلم از طریق وب کم و میکروفون ، هر نوع حرکت یا صدایی را در محدوده تعیین شده تشخیص می دهد. سپس بعد از تشخیص، برای شما از طریق ایمیل یا SMS یک پیام ارسال می کند. در صورت ارسال پیام از طریق ایمیل می تواند عکسی از حرکت تشخیص داده شده را نیز برای شما ضمیمه کند.

دانلود

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

بازی Hill Climb Racing یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و البته هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی است با نیوتن بیل همراه شوید جوان همراه شوید تا بلندترین و سخت ترین تپه ها را فتح کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و ... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می شود سعی کنید سکه هایی که در مسیر راهتان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. در واقع این بازی یکی از جالب ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی ساخته شده است.


ارتقا تجهیزات اتومبیل‌ها، به اشتراک گذاری امتیازاتی که کسب می کنید و گرافیک بی نظیر از ویژگیهای این بازی به شمار می رود.

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

 

               

 

مشخصات
حجم: 12.8 مگابایت
نسخه: 1.12.0
اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
امتیاز:

 



تاريخ : 13 / 9 / 1392برچسب:, | 11:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اگر دوست دارید قبض هایتان را بدون هیچ دردسری پرداخت کنید حتما نرم افزار "پرداخت قبوض" را از دریچه دانلود کنید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از دریچه فناوری اطلاعات؛ امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص اینترنت و موبایل راه های زیادی برای زندگی راحت تر به وسیله این تکنولوژی ها به وجود آمده است. برای همه ما پیش آمده که در صف های طولانی و خسته کننده بانک برای پرداخت قبوض طی کنیم. در حالی که همه این کارها فقط و فقط با یک دقیقه زمان امکان پذیر هست. دریچه برای شما کاربران نرم افزاری را معرفی می کند که با آن به راحتی می توانید قبض هایتان را پرداخت کنید.


این نرم افزار با دوربین گوشی همراه شما بارکد قبوض را اسکن می کند و خیال شما را از وارد کردن دستی شناسه قبض و پرداخت راحت می کند و دیگر نیازی به وارد کردن دستی شناسه قبض و پرداخت نیست، با استفاده از سامانه 733 قادر به پرداخت قبض خواهید بود.

امکانات کلیدی نرم افزار:
1- عدم نیاز به وارد کردن شناسه قبض و شناسانه پرداخت بصورت دستی
2- ذخیره شماره کارت و بازیابی مجدد جهت سهولت کار
3- استفاده از کدهای USSD و کاهش هزینه ها از قبیل هزینه اس ام اس یا مکالمه تحمیل
4- امکان اخذ موجودی حساب بدون هزینه اس ام اس، حفظ امنیت رمز دوم حساب که مستقیما توسط سامانه 733 درخواست و اخذ می گردد.

 

 



تاريخ : 10 / 9 / 1392برچسب:, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

۵۰languages برنامه آموزشی از سایت ۵۰languages.com است که به شما کمک میکند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد ۵۰ زبان را در قالب متد های آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان مبدأ انتخاب کنید.

همچنین در صورت اتصال به اینترنت می توانید لغات و جملات تمام زبان ها را بصورت صوتی گوشی کنید.

این نسخه، ورژن رایگان برنامه می باشد که از ۱۰۰ درس، ۳۰ عدد از آنها قابل استفاده می باشد.

توجه: زبان فارسی نیز موجود است!

دانلود



تاريخ : 20 / 8 / 1392برچسب:, | 8:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

استفاده از وایمکس فرصت مناسبی برای اتصال به اینترنت محسوب می‌شود اما متاسفانه این سیستم در حین حرکت با اختلالات فراوانی روبروست؛ حال تصور کنید از اپراتور تلفن همراه مورد نظرتان بسته‌ی اینترنتی با سرعت بالا دریافت کرده‌اید و می‌خواهید در حین حرکت نیز اینترنت پرسرعت داشته باشید اما چگونه؟

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برای این که در حین حرکت اینترنت را برروی تبلت و یا موبایلتان تجربه کنید تنها کافی است یک گوشی هوشمند داشته باشید؛ مراحل زیر گوشی شما را به یک مودم وایرلس تبدیل خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید که باید گوشیتان به شبکه‌ای اینترنت متصل باشد.

*سیستم عامل اندروید

به منوی گوشی خود مراجعه کرده و گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید. حال در منوی تنظیمات گزینه بیشتر بیشتر یا (move) را انتخاب کنید. در منوی باز شده گزینه اتصال و نقاط قابل حمل یا (Tethering and portable hotspot) را انتخاب کنید.

بعد از این مرحله باید گزینه نقطه wi-fi قابل حمل را فعال کرده و در قسمت تنظیمات، نام شبکه مورد نظر خود و کلمه عبور را وارد کرده و در آخر تنظیمات را ذخیره کنید.

*سیستم عامل iOS

برای فعال کردن این گزینه در گوشی‌های اپل ابتدا به منوی تنظیمات مراجعه کرده و سپس به منوی Personal Hotspot مراجعه کنید.

بعد از انجام این فرآیند باید گزینه‌ی wi-fi را لمس کنید؛ حال دستگاه آیفون شما تبدیل یک مودم وایرلس شده است.

بهتر است توجه داشته باشید که می‌توان این گزینه را هم در حالت بی‌سیم و هم در حالت vsb و Bluetooth منتقل کرد. در دستگاه‌های آیفون کلمه عبور به صورت پیش فرض به کاربران ارائه می‌شود.

*ویندوز فون

برای فعال کردن این گزینه در گوشی‌هایی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز بعد از مرحله به منوی تنظیمات internet sharing را لمس کنید.

بعد از انجام این عملیات وضعیت sharing دستگاه خود را برروی حالت "on" قرار دهید نام و کلمه عبور دلخواهتان را وارد کرده و سپس گزینه "setup" را لمس کنید.



تاريخ : 16 / 7 / 1392برچسب:, | 11:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

GiliSoft USB Lock یک ابزار ساده و قدرتمند برای قفل کردن پورت های USB، جلوگیری از کپی اطلاعات درایور یو اس بی، سی دی، دی وی دی و سایر دستگاه های قابل حمل می باشد. امکان "فقط خواندنی” کردن CD و DVD و غیر فعال کردن دستگاه ها توسط این برنامه امکان پذیر است. توسط این نرم افزار می توانید جلوی اتصال تمامی درایوها و دستگاه هایی که متعلق به شما نمی باشند را بگیرید. شما می توانید با استفاده از GiliSoft USB Lock، کامپیوتر خود را بدون ترس از سرقت اطلاعات، با دیگران به اشتراک بگذارید.



تاريخ : 16 / 7 / 1392برچسب:, | 7:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

SpeedView نرم افزار برای کسانی که پیاده روی، دوچرخه سواری و موتورسواری می کنند یا با خودرو در حال حرکت هستند بسیار مناسب است و می تواند سرعت و جهت حرکت و همچنین مسافت و زمان طی شده را با استفاده از GPS گوشی اطلاع دهد.
سرعت سنج در تلفن همراه شما + دانلود

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازافکارنیوز، SpeedView Pro یک نرم افزار جالب و کاربردی با ویژگی های مختلف است که با استفاده از GPS داخلی گوشی سرعت حرکت شما را نمایش می دهد.

از ویژگی این نرم افزار می توان به: نمایش سریع تغییر سرعت، آینه کردن شماره ها برای نمایش روی شیشه ماشین، قطب نما، نمودار تغییر سرعت، هشدار دهنده سرعت و تغییر واحد سرعت اشاره کرد.

مشخصات فایل:

حجم فایل: ۱.۵۲ مگابایت
نسخه: ۳.۰.۱
اجرا در: اندروید ۲.۱ و بالاتر

لینک دانلود



تاريخ : 3 / 7 / 1392برچسب:, | 3:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این نرم افزار find My Phone گوشی شما به یک دزدگیر حرفه ای تبدیل می کند و می تواند در صورت سرقت گوشیتان مکان دقیق آن را به شما نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دیگر لازم نیست نگران مفقود یا سرقت شدن تلفن همراه هوشمندتان باشید، برای رفع این نگرانی فقط کافی است نرم افزار find My Phone بر روی گوشی خود نصب کنید. در صورت مفقود یا سرقت گوشی شما می توانید با ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان از مکان آن مطلع شوید، اگر تلفن همراهتان را گم کرده اید، با ارسال پیامک گوشی شما زنگ می خورد و شما از مکان آن اطلاع می یابید و اگر هم گوشی به سرقت رفته باشد نرم افزار با استفاده از gps گوشی، مختصات محل تلفن همراه را برای شما ایمیل می کند و شما می توانید با استفاده از گوگل مپ از مکان دقیق آن مطلع شوید.

 
 
 
 
 
اندروید
 
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت
 
 
 
آیفون
 
قابل اجرا در ios 4.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 13.5 مگابایت
 



تاريخ : 25 / 6 / 1392برچسب:, | 7:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نرم افزار جیک پیک یک برنامه کامل خبری برای مطلع شدن از واقع فرهنگی، سیاسی و ورزشی ایران و جهان است که می تواند شما را همیشه به روز نگه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جیک و پیک نام نرم افزاری فارسی زبان است که توسط برنامه نویسان کشورمان ساخته شده و می تواند شما را از جیک و پیک های روزمره زندگی و جامعه با خبر کند. جیک و پیگ شامل خبرهایی از قبیل اخبار خود برنامه , ورزش , فرهنگ وهنر , پزشکی و ... می شود، این برنامه خبرها و اطلاعات خود را از سایت های معتبری مانند باشگاه خبرنگاران جمع آوری می کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به ظاهر زیبا و کاربر پسند اشاره نمود.
 
 
عکس هایی از نمایه نرم افزار:
 
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

 



تاريخ : 4 / 6 / 1392برچسب:, | 9:42 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به افراد خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از گروه خواندنی های مشرق، همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید.

از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.


***دانلـــــــــــــــــــود***



صفحه قبل 1 صفحه بعد